Direktlänk till inlägg 22 juni 2013

Midsommar:)^^

Av Moa - 22 juni 2013 00:33

Hej!^^
I morse så väckte mamma mig kl:7.33 för att vi skulle fara till McDondlas ok äta frukost.Mamma sa att vi skulle testa något nytt så då gjorde vi det tills typ klockan var ca 8.57.När vi kom hem låg jag bara i sängen och slappade framför mobilen och var tvungen att kolla instagram,ask mm..Efter det så var vi tvungna att göra oss i ordning inför midsommarfirandet i Klabböle:)När vi kom till Klabböle gick jag runt och var med på många olika aktiviteter och det var ju skoj!;)Men då till vad jag åt till lunch....Jag åt en stor baguette med:smör,skinka,ost,dallassallad och tomat på.Det var verkligen supergott!Sen när vi for hem åt vi middag och då blev det fläskytterfil'e med potatis,bacon och bearniesås.Det var 100% super gott,verkligen!^^Sen for vi runt och kollade om set var nån affär som var öppen och det tog väldigt lång tid....men efter en stund så gick vi in på 7eleven och köpte godis till fredsgsmyset;3Vi han typ redan äta upp allt innan vi ens var hemma:)Sen när klockan var kanske ca 22.35 så började jag och Meja se på Yoki,och den var jätte bra!Hejdåå<3//MissLisiBellie

 
 
Ingen bild

MissLisiBellie

22 juni 2013 00:35

Det ska stå och där det står "ok"!

Moa

23 juni 2013 10:43

Ja

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Moa - 5 juli 2013 23:13

Halloj:)! Idag har jag varit på Botaniska Trädgården.Det var ju inte direkt min grej men...Det var ändå ganska coolt för att den fanns typ över 7,500 olika sortes blomväxter mm.;)Heejjddåå...

Av Moa - 29 juni 2013 22:59

Hejsan svejjjsann:)! Idag for jag till Nordstan i stan;)HeHe..Ja men vi for dit och jag kan nog inte beskriva hur mycket folk det var där men helt allvarligt..DET VAR JÄTTE MYCKET!;)Vi gick in på H&M och då kollade farmor efter några stycken linnen,...

Av Moa - 28 juni 2013 12:53

1.Ett Blå/lila nagellack från Depend.Nr.:352 2.Ett par blå/lila skor med storllek 36 köpta på DinSko.:)Det var allt!;) ...

Av Moa - 27 juni 2013 21:57

Tjabba tjena hallååå;)! Hej!,idag har jag varit i Särö och spelat Golf.I början gick det ganska dåligt fast sen blev de ganska bra faktiskt;)Vi var där kanske i en timme elr. så.Hag provade en massa olika klubbor och skjuta med fast det var en jag v...

Av Moa - 26 juni 2013 17:19

Hej!;) Tyvärr så kommer jag inte att hinna blogga nu dom sista dagarna i veckan för att jag har fullt upp med alla grejer vi ska göra:(:)Men på Måndag tror jag att jag kommer att skriva några inlägg:),och då kommer det handla om Liseberg mm.!:DHeejj...

Presentation

Hej!^^
Tack för att du tittar:)Om ni tycker att min blogg är bra så kan du/ni gärna tipsa era vänner om denna blogg-->www.misslisibellie.bloggplatsen.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar du mest med just min blogg?
 Inläggen
 Kommentarerna
 Bilderna
 Videorna
 Frågerutan
 Presentationsrutan
 Att jag försöker blogga så mycket som möjligt:)
 Allt jag bloggar om
 Ingenting:(
 Allt!:D

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26 27 28 29
30
<<<
Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards